Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Eυχαριστήριο για την εκλογή ως Αιρετός



Πετράκης Νεκτάριος                                
 Δάσκαλος
Τηλ.: 6942200423
         nekpetr@gmail.com

Συναδέλφισσες  & συνάδελφοι 

        Μετά και τον επίσημο ορισμό μου ως Αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Χανίων , νιώθω την ανάγκη  να  σας ευχαριστήσω  για την τιμή που μου κάνατε και για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου και στην παράταξή που με ανέδειξε την ΠΑΣΚ εκπαιδευτικών ΠΕ Χανίων.
         Θεωρώ πως η εκλογή μου αποτελεί και αξιολόγηση του έργου μου ως προέδρου του ιστορικού μας συλλόγου  αλλά και της προσπάθειάς μου για  την ανάδειξη των χρόνιων προβλημάτων της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού, γεγονός που με  γεμίζει με περισσότερες ευθύνες απέναντι σας.      
        Με πλήρη συναίσθηση του χρέους μου απέναντι σε ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς θα πορευτώ με αξίες και αρχές. Είμαι και θα παραμείνω θερμός υποστηρικτής της διαφάνειας, της αξιοκρατίας, και της ισονομίας. 
Δεσμεύομαι, με την ανάληψη των καθηκόντων μου :
1)     Να παρουσιάζω στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο τις θέσεις του κλάδου
2)     Να ελέγχω τις αποφάσεις της Διοίκησης , μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μου , αν είναι σύμφωνες με τις αρχές  της νομιμότητας , της διαφάνειας, της αξιοκρατίας, της ισονομίας , της ισηγορίας και της ανθρωπιάς.
3)     Να ενημερώνω  έγκαιρα , άμεσα και έγγραφα, με σεβασμό στην  ιδιαιτερότητα των θεμάτων που αφορούν προσωπικά δεδομένα συναδέλφων όλους σας για τα τεκταινόμενα στο ΠΥΣΠΕ.
4)     Να υπερασπίζομαι τα εργασιακά  δικαιώματα κάθε συναδέλφου
5)     Να είμαι καθημερινά δίπλα σε κάθε συνάδελφο
6)     Να είμαι ο αιρετός όλων των συναδέλφων
            Τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου είναι πολλά και συνεχώς αυξανόμενα. Τα προβλήματα των εκπαιδευτικών διογκώνονται μέρα με την ημέρα. Ο αγώνας για  βελτίωση της εκπαίδευσης και προάσπιση - διεύρυνση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών είναι κοινός.
Σας ευχαριστώ θερμά
Νεκτάριος Πετράκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου